isimsizbiranne kızlar ne olur en iyi leke çıkarıcı hangisi söyleyin böyle leke tanımayan ne lekesi olursa olsun söküp atan bi leke çıkarıcı var mı piyasada kaç para olursa olsun alacağım artık yeterr kosla bile çıkarmıyor yaa
Mettt isimsizbiranne canım minoris kullanıyorum bir işe yaramıyor pekte açıkçası ama sonnet ve elite diye iki marka var duyduğum onlara bakabilirsin
UraSsmom isimsizbiranne Ebebeğin leke çıakrıcısını kullanıyorum 2.5 senedir çıkarmadığı leke olmadı. Vişne, kaka lekesi, çikolata lekesi aklıma gelmiyo hepsini çıkardı
Kayraaa59 UraSsmom @isimsizbiranne aynı şekilde bende. Müthiş bişey. En kötü zorlu lekeleri kalıp beyaz sabunla çiteliyorum ekstra olarak
UraSsmom isimsizbiranne Evet o çok iyi çıkardı her lekeyi. Bekletmiyorum bile lekenin üzerine döküp makinaya atıyorum. Ve leke olduğu an da değil beklemiş lekelere de etkili