Herkese merhaba sevgili anneler 😊 Kızım 7 aylık olmak üzere 5 ay 10 günlükken ek gıdaya geçmiştik. Tadımlarla vs ilerledim. Ama sürekli aynı şeyleri yediriyorum sanki artık tekrara döndü iş 😐 7 aylık bebeği olan anneler günde kaç öğün veriyorsunuz ek gıdayı, farklı tarifleriniz önerilenleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum 🤗