Arkadaşlar benim kızım 6.5 aylık beşiğinde yatmıyor sere serpe yatmak istiyor galiba anlamıyorum yoyko park yatağımız var ama durmuyo içinde ben de yer yatağı yaptım ona daha rahat uyumaya hatta kendi kendine uyumaya başladı orda ama acaba sağlıklı mı beli falan rahat ediyor mudur diye düşünüyorum şimdi de. Biz tayinciyiz 8 ay sonra bu evden çıkacağım oda falan yapmadım o yüzden zaten boş odamız da yok olsa geniş bir montessori yatak yaptırırdım. Şimdi yer yatağına da alıştı beşikte hiç durmuyo. Napıcam bilmiyorum:(