Hanımlar geçende yazmıştım yorumlarınıza ihtiyacım var. Midem 6 gün oldu hala bulanıyor kafayı yiyeceğim adetim biteli daha 10 gün oldu. Gebeliklerimde yaşadığım bulantı ve ağız tadı bozukluğu yaşıyorum. Test yaptım 4 gün önce negatif çıktı. 2 tane çocuğum var 10 yaşında ve 1,5 yaşında Allah isteyene nasip etsin yarabbim bana düşüncesi bile kötü. Gebe olsam bu kadar erken belirti vermez galiba dimi. Oğlumda 4 haftalıkken mide bulantısı kızımda 6 haftalıkken yaşamaya başlamıştım ondan önce belirtim olmazdı. Benim gibi yaşayan varmı? Bu arada kan tahlilleri yaptırdım enfeksiyon hiç birşey çıkmadı ishal de yok. Güzel yorumlarınıza ihtiyacım var🤦🏼♀️