Arkadaşlar şöyle.. oğlum 5.5 aylık. Hastaneyle görüştüm 30 günden önce lokal , 30 günlükten sonra genel anestezi yapıyorlarmış.
Yaptırmaktan vazgeçtim haliyle. Küçükken yaptırayım diyordum. ( şuan yurtiçinde değilim) beklersem 1 yaşında dönünce yaptıracağım ancak. Sizler nasıl yaptınız ?