Ogretmen_anneeee Sol göğsüm de cevizden daha büyük sertlik var ve büyüdü. Yarın doktora gidicem . Böyle olanlar var mı ne gibi tedavi uyguladılar bebegim 9 aylık memeyi bıraktır derler mi
Esoca38 Ogretmen_anneeee benim hamile kalmadan önce sağ göğüs altında vardı fındık kadarken ceviz kadar oldu doğum yaptıktan sonra biyopsi falan yaptırdım şükür yağ bezesi çıktı süt dolduğu zaman daha çok büyümüş korkulacak birşey çıkmadı inşallah sizinkide öyle birseydir
Rika Ogretmen_anneeee bende de vardi solid kist dediler korkuttular baya 6 ayda bir kontrole cagirdilar 3 ayda 1 gittim. Ultrasondan onceki gun sicak dusun altinda yaklasik 1 saat bekleyip gogusumu sagdim masaj yaparak.(emzirmeyi birakali 12 ay oluyor) sonra ultrasonda bir sey cikmadi
Zormama Ogretmen_anneeee ben de hissediyodum sag gogsumde kocaman sonra doktora gittim usg cekildi bir suru var iki gogsumde de kist adaciklari olusmus zararsizmis 3 ayda bir kontrole cagirdi da ben ihmal ettim. Emzirmeyi de birakmadim.
Bhrm16 Genellikle emzirme kaynaklı ya da mastit olduysanız oda yapar sertlik emzirmeyi bıraktırmazlar
Ogretmen_anneeee Esoca38 yapısı nasıldı bu yap bezesi gibi deri yüzeyinde durmuyor bayagı derin de gibi ve hafif pütürlü
Rika Ogretmen_anneeee solid kist demek yani sert bir yapi ici belli olmuyor iyi huylu ya da kotu huylu. Sivi geldi gogusten sut gibiydi dokusu ama daha yapiskandi. cunku emzirme devam etmese de 2 sene boyunca prolaktin hormonunuj etkisiyse sut gelebilirmis ve bunlar goguste kist benzeri yapilar olusturabilirmis.
Esoca38 Ogretmen_anneeee benimki taş gibi sert ağrısız elime dokundukça tutabiliyordum böyle iki parmak arasında kistirabiliyordum