Arkadaşlar bebegım 9/7gunluk bi gündüz iki uyku rahat uyuyor öğlen 2.5 saat ikindi 2saat uyur.
Ama gece uykusunda SIk uyanıyor dizlerinin üstünde kalarak besıg tutuyor uykuya zor gecıyorum tekrardan . Sabahlayana kadar neredeyse 5kere uyanır . Bu 10.ay gerilemesi 9+0 danmı başlar yoksa 10+0 dan mi başlar