Furkansmomy Kızlar kan testi yaptırdık sonucu henüz doktora gösteremedik size bi sormak istedim Degerimiz 11 sizce nasıl? Düşük mü?
elfhuma19 Furkansmomy Benimkide 10.8 ilaç kullanma kırmızı et pekmez yedir dedi 1 ay sonra bidaha bakılacak ama sizinki düşük değil
Enesenemir Furkansmomy bizim de 11.4 cıktı yeterli değil dedi doktor çünkü kan değeri dışında demir onemli dedi.demir 14 bizim 3 kutu ferromixin sase verdi 3 ay kullanmanız gerekmiş.
Zg-cbn Hayır değil 😊 içiniz rahat edebilir benim oğlumda 10 çıkmıştı. 11 olmasını isteriz dedi hemşiremiz devam edelim ilaçlarımıza demişti
Furkansmomy Zg-cbn biz ilacı da kestik kıştan beri kullanmıyoruz kan ilacı 😳 acaba kullanmak gerekşyo mu
Furkansmomy elfhuma19 biz de kıştan beri ilaç kullanmıyoruz doktor kesti acaba kullanmak gerekiyo mu Hergün kıyma ve keçiboynuzu özü veriyorum ben
elfhuma19 Furkansmomy Banada aynısından vermeye devam et dedi kırmızı ete başlayacağım kansız olmasınlarda ilaçlarlada daha beter yapmak istemiyorum sizinki ne kadarlık