Merhaba arkadaşlar☘️
Kızım üç gündür ateşliydi ama hiçbir hastalık belirtisi yoktu o yüzden doktora götürmedim dişdir diye düşündüm çünkü.
Tam 10 aylık bu arada, oğlum da 11 aylıkken diş çıkartmıştı ama ilk dişi altta çıkmıştı. Kızımın ise üstte çıktı💁🏻♀️
Bebeklerinde böyle bi durum yaşayan var mıdır acaba? Araştırmama göre az rastlanırmış.