4 gün önce spiral taktırdım doğumdan 2 ay 20 gün sonra takılırken biraz ağrıdı ama daha sonra dikiş bölgem acımaya başladı bir kaç saat içerisinde kanamam oldu buna sorduğum herkes normal dedi ama kanamam kahverengi şekilde devam ediyor ve sürekli regli ağrısı gibi karnım ağrıyor belim ağrıyor bu normalmi acaba taktıran arkadaşlar varsa 😥