yookkdahaneler klinik psikoloğum ve 1 yaşta tanı için ideal. Denver II Gelişim testi 0-6 yaş arası her çocuğa uygulanır. Ben bu dönem için bir kaç belirti paylaşacağım
Göz teması az, gülümsemeye sosyal yanıt kısıtlı, yabancı kaygısı yok, ismiyle seslenildiğinde bakmaz, dokunma ve duyusal uyaranlara çok az veya çok fazla tepki verme, 1 yaşında anlamlı kelimesi görülmez, kucağa alınmaktan hoşlanmayabilir, motor taklit gelişmemiş olabilir, objelerin parçalarına aşırı ilgi, tekrarlayıcı ve belli objelerle oyun, bunlar yine de tanı için belirleyici değildir gelişim testi mutlaka yaptırın bence 🙏 belki de tv telefon kesmeniz biraz konuşmanız, oyunlar oynamanız yeterli olacak