Kızlar merhaba benim bebeğim 38+6 da doğdu. O tarihe göre hesaplarsam Atak haftasındayız. Ama doğması gereken tarihten hesaplarsam bir kaç gün daha var. Şu an belirtileri sanki atak haftası gibi. 5. Hafta atağında da şikayetleri erken başlamıştı. 1 hafta erken veya geç olabiliyormuş doğru mu şimdi atak haftasında mıyız kafam karıştı 😅