Kiviefe Merhaba anneler bebegimin isal oldugunu hangi siklikta ve nasil kaka olursa anladim??? Cok sulu degil ve icinde parcalar var gibi azcik....3 defa yapti bugun ama cok emdi anlam veremedim en son yaptigundada cok cok az kan gordum vucudunda dokuntu kizariklik yok alerji degildir insAllah.... hergunde kan olmuyor bilginiz varsa yazin lutfen
Deletedmom115 Kiviefe Kaka da parçacık ve pütürlü gibiyse normal kakadır. Işgal su gibi olur ayrıca kan gördüyseniz doktora gidin.