Leylaa_ Bu bankayı kullanan var mı ? Altın hesabı açıp birikim yaptıktan sonra misal 2 gr altınım oldu onu altın olarak alabiliyormuyum . Yoksa para olarak mi veriyorlar
Rum Leylaa_ benim banka hesabim var… ordan harcama yapıyorum altın hesabında altın oluyo mesela şuan 0.03 altinim olmuş 30 tl değerinde hesabıma para olarak aktaryorumm
aksam_ Leylaa_ altın olarak geri alamıyorsunuz. Para ile gram altın alıyorsunuz sadece. Benim var yollardır kullanıyorum. Altın yükselince TL ye dönüştürüyorum kar etmiş oluyorum
Calisupurgeli Leylaa_ banka ve bankaöatikten fiziki altın alınabiliyor diye bildirim görmüştüm Bn mobil olarak bakiyem kadar gram alıyorum alış satış fiyatına göre kar zarar olıyor
Leylaa_ Rum Maaş kartı . Ama ben altın hesabı açmak istiyorum belli bi grama geldiğin de onu altın olarak almak istiyorum para olarak değil