_Papatyam_ Kızımda çok iştahsızlık var resmen çorba ve anne sütü ile besleniyor canı isterse yer yemez. Bu ilacı verdi doktor kansızlık ve demir eksikliği için siz kullanıp faydasını gördünüz mü iştahsızlık için önerileriniz neler
Naciyeylmz _Papatyam_ faydasını gördüm kansızlık durumu olmadı şükür keçiboynuzu özü içir cnm sabahları birde seninle yesin sen ye oda ister aynısından belkide
Mavis34 _Papatyam_ iştahsızlık için hic faydası yok aksine şurubu verdikten sonra 4 saat kadar hic birşey yemiyor 3 aydır kullanıyoruz kan değerlerine baya yükseltti. Depoları dolup normale dönünce iştah artar dediler bakalım
Elisam16 _Papatyam_ ben kullandım kızıma çok iyi bir kan ilacı hemen yükseltti değerlerini o kadar kan ilacı kullandım hiçbiri hemen etki göstermedi bu 3 haftada yükseltti
ZKY 7-8 ay kullandık dişlerini berbat etti oğlumun kararttı doktor yapar dedi sonra bestiron verdi yine aynı renk simsiyah onu da bıraktık şimdi sidifer kullanıyoruz sabah akşam ama gerçekten biz çok uzun zaman ferro sanol kullandık 0 memnuniyet
_Papatyam_ ZKY bende farkettim ama bırakrım vimsüre dişleri düzeldi sizin sonradan düzelmedimi kullanmak istemiyorum açıkcası ama vicdanda yapmıyor değilim
ZKY _Papatyam_ valla ben de bıraktım 1 ay olacak inşallah düzelir başka marka şeffaf kullanıyorum canım