Besin alerjisi mi laktaz enzimi mi henüz bir tanıya varamadık doktorumuzla, bebeğim tam 30 günlük oldu, mideye süt indiği gibi huzursuzlanır bebeğim asla asla 10 dk yı geçmez uyku süresi..
Hem alerji belirtileri var, hem laktaz.. doktorumuz alerji için çok erken dedi 2 hafta daha bekleyelim, 2 haftalık süreçte relactaz kullanalım dedi, emzirme öncesi iki damla.. siz 30 günlük bebeğinize nasıl kullandınız 2 damla ile etkisini götür müyüm? Metsil, Nurse harveys, sap simplex, maflor, kullandık gram etki etmedi 2 damla ile yararsa ne âlâ 🙏🏻