Ozgeesennn_ Kızım 11 aylık hala ayaklarının üstüne basamıyor kaldırmaya çalışıyorum direk oturuyor ayaklarını kıvırıyor hiç dik tutmayı sevmiyor emekleme de yok istediği yere dönerek gidiyor bu durumu yaşayıp sonradan düzelen anneler var mı merak ediyorum 🙏
Kdz Ozgeesennn_ meraba aynı durumu yaşıyorum oğlumda kızınız ne zaman yürüdü nw zaman ayaklarının üstüne basmaya başladı acaba merak ediyorum umarım dönüş yaparsınız 🫶🏻
Ozgeesennn_ Kdz 18 aylık yürümeye başladı çok korkuyorduk yürümez diye ama kendiliğinden oldu canı istedi yürüdü biz isteyince yapmıyordu
Kdz Ozgeesennn_ bende çok korkuyodum akla bak yürümez mi hâlbuki 💁🏻♀️ herkesin bişey demesi aklımızı karıştırıyor aslında takıntı yapıyoruz benim oğlum şimdi yürüyo 15 gün oldu 14. Ayına girince koltuktan tutup yürüdü ilk bi kaç adım sonra daha da fazlalaştı çok şükür ♥️ teşekkür ederim geri dönüşünüz için de 💐
berk58 Kdz yaa ne güzel gözünüz aydın benim bebeğimde aynı 13 aylık şuan ne ayak basıyor ne emekliyor sadece yatıyor yattığı yerden kalkıp oturuyor emekleme pozisyonuna gelmeye çalışıyor beşikten tutunup ayaklanmaya çalışıyor ama ne ayakta dik durma ne emekleme başlamadı henüz 😢
Kdz berk58 başlar kafana hic takma hiç kimseye aldırış etme bi koltuktan tutar kalkar bi yataktan sonra tek başına desdeksiz dikilir sonra bir iki adım atar düşer ama yürür yürüyüp bi kaç adım atıp düştüğünde hemen koşup kaldırma ayy hihh diye de iç çekme yaparsan eğer bi daha yürümek istemiyor yürür elbet takma kafana sağlığı yerinde olsun da 🥰🥰