Hope77 bizde 11 aylık kızım araştırmadayız vicco almayı düşünüyoruz henüz yürümüyor ama geçen bakındık baya kaö numara alsak bilemedik bu ay içinde alırız büyük ihtimal mont şuan geçen kıl giysiği üstüne oluyo 6-9 ay ama bedeni büyük oluyo montu kışa doğru alıcaz biraz daha