Oğlum 4 yaşında hiç birşey yemiyor çok zayıf gittikçe iyice zayıflıyor yemeyerek ve bu yüzden sürekli hasta oluyor her ay hasta yaz kış hasta çok üzülüyorum onun için ne yapabilirim ne yedirirsem vücudu dirençlenir lütfen fikir verin dün hurmayı sıcak suda bekletip yumuşayınca havanda dövdüm süt ve cicibebeyle zor yedirdim biraz yer gün bi şekilde hurmayı yapmayı düşünüyorum iyi gelir diye bunun dışında ne yapabilirim yumurta peynir yemez süt içmez bazen kakaolu süt içer hiç iştahı Yok bide anaokuluna gidiyor şimdi beslenme koyuyorum yemeden getiriyor hepsini ve okuldan gelince yorgun bitkin oluyor haliyle hiç gücü Yok sanki ne önerirsiniz ?