Merhabalar herkese🌸
Bebeğim 1 ay 26 günlük, fakat gazlı bir bebek.
Gazdan kaynaklı bir kaç damla kullanıyoruz ama tamamen acısını dindirmiyor maalesef. Her mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum.
Rezene çayı verebilirsin diyor herkes 1-2 çay kaşığı, çok rahatlatıyormuş.
Deneyen var mıdır acaba?
Yorumlarınızı bekliyorum🫧