Noname21 siz aşırı pimpiriksiniz biz anlasamayiz sizinle, sürekli mikrop-hastalik derdindesiniz. Havalandirmasina kadar dusunuyosaniz krestede yok camlarda minimum duzeyde açık olursa olur, icerde bi suru cocuk… Kiminin burnu akar kimi öksürük kimi ateslidir, eyvah eyvah. Neyse biz sizle anlasamayiz, sağlıklı günler dilerim.