Kızlar hangi d vitaminini kullaniyorsunuz bebeklerinize
gktgbsr wellcare. İçeriğini bilmiyorum ama doktor bunu önerdi diye kullanıyorum.
gktgbsr ocean
gktgbsr Ocean d3k2 kullanıyoruz, memnunuz.
gktgbsr Wellcare.
Devit 3 kullanıyoruz biz doktorumuz önerdi
Arenbebekk bizim bebeğe o gaz ve kabız yapmış ya
Hangisi temiz içerikli acaba bize doktorumuz devit 3 dedi ama 🤷🏻♀️
gktgbsr Ocean D400 Pedia D 🐥💛
gktgbsr ocean ama balık yağı kullanıyorsanız d vermeyin yazın
Ocean
gktgbsr doktorunun önerisiyle ocean kullandım kizima
gktgbsr ocean ı400
Demir icinde d3 icinde ocean mikrofer kullaniyoruz
Teşekkür ederim 🌼