Yüksek ateş, yoğun ishal ve şiddetli kusma şikayetleriyle geldiğimiz hastanede yapılan gaita tahlili sonucu rota pozitif çıktı güzel anneler..🥺 direkt yatış verildi bugün 3′üncü günümüz..antibiyotik tedavisini 2.gün kesmek zorunda kaldık çünkü alerji yaptı bebeğimde. Bu 3 gündür zaten vücutta yaşanan sıvı kaybının önüne geçmek için serumlar yapılıyor sürekli. Velhasıl ateş ve kusma şikayetlerimiz kalmadı, sadece yoğun ishalimiz az birazcık katılaştı ama hâlâ devam ediyo ve bugün taburcu olduk. Zaten 8-10 gün devam edeceği söyleniyor ishalin. Acaba diyorum kötü mü yaptım taburcuyu kabul etmekle..🥺 ishali geçene kadar kalsa mıydım bilmiyorum. Var mı rota geçiren bebişlerimiz burda, evlerinizde nasıl bir süreç izlediniz merak ediyorum 🙏🏻