The_Ana Kaka yapıyor ama rengi kıvamı falan değişti. Emerken normalde de falan çok ıkınıyor Günde 2 öğün ek gıda yiyor onda. Mı acaba tek e mi düşürsem. 6 buçuk aylık
MerveAtsr The_Ana kabız yapıcı gıdalar verme bi sure bnmkide 22 aylık hala bazen yaparken zorlaniyo ikiniyo alışmaya çalışıyor gün kurusu -kayısı suyu yada zeytinyağı falan içir iyi geliyor