Goknur1 bebeğim 37 günlük pusete ve arabasina koyunca ağlıyor hala dışarı çıkamadık , sizler nasil aliştirdiniz?
Wanderlust Goknur1 hergun mutlaka azar azar mahallede cikin yoksa eve mahsur kalirsiniz agliyor aman ciayalm dedikce hic alismaz kucakta gezdirmek de ilerki aylarda cok zor size o yuzden havalar sogumadan bol bol minik minik cikin yavas yavas mesafeyi uzatin