Merhaba 1 ay kadar oldu, kasığımda bir kitle var öncesinde nerdeyse domates kadar bir şişlik oluştu o bölgede ve çok ağrılıydı antibiyotik yazıldı 3. Kutudayım küçüldü ve şuan erik boyutunda.uç kızarıklık ve ağrısı yok genel cerrahiye geldim cuma gnü biyopsi yapılacak belden uyuşma dedi istemedim lokalde acı çok olur falan dedi lokal olacak. Bu sizce kötü birsey olabilir mi yada dogal yoldan hizli etki edexek bir sey yapabilir miyim caresiz ve endiseliyim