Tugba07eylul Bebeğim 1 yaşına gircek el ve ayak hastalığı denilen seye yakalandı atlatan varmı neden olur bu hastalık ne kullandınız cok kötü bebeğim cok uzgunum
Angelll35 Tugba07eylul yakın zamanda biz atlattık 1 hafta içinde kendiliğinden geçiyor ama çok huysuzdu devamlı ağlıyordu kaşınıyor sanırım geceleri ellerini ovuşturuyordu çok ağır atlatmadık biz çok şükür 🙏🏻 size de geçmiş olsun bir an önce atlatırsınız inşallah