Kızlar sürekli başka başka şeylerle karşılaşıyorum ya acaba sizde mi böylesiniz ilk on gün sarılık olmasın diye canım çıkıyordu uyandırcam diye sonra belli saatlerde ağlama krizleri geçirmeye başladı gaz sancısı gibi şimdide böyle gündüz nerdeyse on dk kestire kestire uyuyor çok üzülüyorum ya esniyor ve uyuyamıyor gündüzleri sizde de böyle olan var mı acaba ?