Kızım 17 aylık aşırı sinirli bi bebek. O kadar narin ve özenli davranıyoruz ki ona yanında kimsenin bağırmasına bile izin vermedik hiç. Ama son 1 aydır ısırma sorunu yaşıyorduk 2 gündür bana ve babasına da yapmaya başladı vurup çırmaya başladı. Konuşuyorum dikkatini dağıtıyorum ama vazgeçmiyor. İnsanların tepkilerinden dolayı herkesle kavga ettim o bir bebek daha. Sizce bu durum geçer mi ne yapmam lazım ne olur yardım edin