Dunyamsensn2008 https://imgyukle.com/i/nmpg5G Son iki haftadır aşırı gazlandi 4 aylık kız bebeğim sabaha kadar ikiniyor sürekli gaz sancısı var demin de böyle geğirirken böyle sarı renk kusmuk çıktı ağzından normal mi yaşayan var mı ?
Esraaa55 Dunyamsensn2008 anne sütü yada mama fazla gelmıs olabılır ama enfeksiyon da olabılırmıs ebe arkadasıma sordum şimdi bı doktora götürün ıstersenız