Merhaba arkadaşlar kızım 10 ay 25 günlük 11 aylık olucak anne sütü artı ek gıda olarak ilerliyoruz mama hiç almadı bu ara azı dişleri çıkıyor biraz huysuz gece uykuları düzensiz , gece beslenmesini sizler ne zaman kestiniz yavaş yavaş gece beslenmesini kesip odasını ayrısam diyorum sürekli emmek için uyanıyo bende uykusuz kalıyorum tecrübeli annişler tecrübelerini paylaşabilirmi teşekkürler 🥰💖