bebeğim 2 bucuk aylık 13 gündür ağzına sürmüyo emmek istemiyo saatlerce vermedim yine de emmiyo . çok güzel emerken karma aşıdan sonra birden bıraktı hergün çabalıyorum şekilden şekle giriyorum ama yok istemiyo uykuluyken bile istemiyo.. sürekli süt sağmaktan yoruldum emsin istiyorum o duyguyu yaşamak istiyorum daha doyamadım😞 yardımcı olun bana 🙏🏻🙏🏻