Zehhh iyiki açtın postt ❤️ arkadaşlar bugün 200 ben 200 eşim 300 de bir arkadaşıma gönderttim . Elimden geldiğince millete yolluyorum iban yollayabilenler lütfen göndersin bugün bu kampanya bitsin . Lütfen 20 tl de olsa gönderin şimdi gönderen herkeste aileye dekont atsın lütfen