saricivcininannesi 4. Ay dolmasıyla aldım aslında 3. Günden itibaren gece uyanmalar bitti uyansada ağlamadan kendi döndü ama 19. Hafta atapına girdi eğitimde dönüp düzelememe ağlama vs ben açıkçası yeniden ağlamaya başladığı İçin ve erken başlatıldığım İçin biraz sinirlenip bi daha ağlamasınıda istemediğim için bıraktım. Yinede uyku eğitimini kesinlikle tavsiye ediyorum ben eğitimde emziği bıraktırmıştım Fakat ağlamasın diye geri verdim şuan 5.5 aylık şimdiki aklım olsa 5. Ayda verirdim ama artık emziği bıraktırmak istemiyorum. Emziği uyanınca Kendi almayı öğrenene kadar sabredicem. Ama eğer sallama ve emerek uyuma İçin almak isteyenler varsa alın derim çok büyğk konfor