40 çıkana kadar güzel emdi ondan sonra aynı sizin dediğiniz gibi emmek istemiyor ağlıyor bir iki emiyor bağırarak bırakıyor 5 aylık olucaz yarın hala devam ediyor. Ama inanın doyuyorlar yani ben eminim artık tok olduğuna beş aldır bunu çekiyorum ve hiç pes etmedim . Çişli bez sayısı normalse uyuyorsa sürekli ağlamıyorsa toktur. Ben hep uyuttuktan sonra verdim meme sadece uykusunda alıyor emip uykuya devam ediyor , yarım saat bir saat uyuduktan sonra uyanmaya başladığında hemen gözünü açmadan emziriyorum emiyor sonra uyanıyor tok olduğunu biliyorum rahat rahat oynuyoruz uykusu geldiğinde emmiyor, yine uyutuyorum öyle veriyorum Biz 5 aylık böyle olduk😊