oğlum yeni 13 aylık oldu. Kinetik kum, balık tutma oyunu, su damlası, sevimli bultak siparişleri verdim. Onun dışında cariocanın el şeklindeki mum boyalarından alayım diyorum ama oğlum keçeli kalemi eline verince karalama yapmıyor sallıyor ve atıyor önünde defalarca karalama yaptım ama anlayamadı… mesela evde pet şişesine uzun sıpagetti makarnaları sokuyorum o çıkarıp kırıyor ama asla içine sokmuyor 😊 yani oğlumla işlevli etkinlikler yapamıyorum. Köpüklü su yapıyorum dilediğince oynuyor bazen bezinin içindeki pamuğu çıkarıp ıslatıyorum jöle gibi oluyor onunla oynuyor. Birkaç eğitici oyuncağı var aktivite masası resimli hayvanlar bir sürü kitabı var inceledim okudum hepsini renkli halkalar var çok güzel çıkarıyor ama bazen takıyor bazen takmıyor. Üst üste dizilen büyüklü küçüklü küpler bardaklar var onları henüz dizemiyor yıkması daha çok hoşuna gidiyor ama bazen üstüne koymaya çalışıyor rasgele bi küpü. Bide büyük kova bultak var onun içine şekilleri atmaya çalışıyoruz. Tabi henüz yapamıyor ama ben elini götürüp burdan atacağız anneyim diyorum atıyor. Eğitici köpekçiğimiz var kalbine dokunup ses çıkmasını sağlıyor ama diğer organlarına dokunmuyor kalbin ışığı yanıp söndüğü için dikkatini ona veriyor. Bi Tane arabası var çok sürmez genelde tekerini döndürür ama kısa sürede sıkılır bırakır. Bovlingi var topunu atarız yıkmaya çalışır mutlu olur falan. Dolapta magnetleri var meyve ve sebzelerden oluşuyor onardı yapıştırmaz ama alır yere atar hepsini ben yapıştırırım o atar. Kitapları eskiden daha çok dinler incelerdi fakat hareketlenmeye başladıkça dikkat süresi azaldı ve beni dinlemiyor kitapların sayfasını çevirmeyi çok seviyor sürekli sayfa çevirir. Yere örtü serip nohutları yere boşaltırım yanımıza leğen alırım içine atalım hadi annecim derim birkaç tane atar sonra dışarı fırlatır eşleriyle sert sert vurur nohutları dağıtır. İnternette fenomen çocuklarına bakıyorum ne güzel ne kdr sakin etkinlikler yapıyorlar benim oğlumda mı sorun var 😊 herkes mi böyle ?? Yani oyuncaklarını aslında çok da işlevli kullanmıyor. Sizin bebeklerde mi böyle. ??? Bir de bu aylarda en çok hangi aktiviteden hoşlanıyorlar oyuncak aktivite önerirsiniz hele benim gibi bebeği olan bir anneye sevinirim .