Ruzgarsmummy Kızlar önerir misiniz ? Döküm tencere seti istiyorum fakat lavanin yorumlarında çok soyulma olduğu , neoflamda kabarma olduğu falan yazıyor. Tefaller nasıl kullananlar yazabilir mi ?
Atamom16 Ruzgarsmummy ben kullanıyorum ingenio serisini aşırı memnunum. Lavanın da döküm tavasını kullanıyorum ama çok aşırı memnun değilim sadece köfte işlerinde kullanıyorum onu
Keremikoo Ruzgarsmummy tefallerde kaplama orani onemli. Yoksa en ufak bir harekette ciziliyor.x2 ×3 lere bakmanizi tavsiye ederim.https://www.hepsiburada.com/tefal-l23190-ingenio-titanyum-elegance-byk-tava-ve-tencere-seti-12-para---2100106634-p-HBV00000BYVLA?magaza=Ceyizade&url_src=and-product-detail Benim kullandigim model bu ama dikkat edilmezse cizilebilir hep tahta yada silikon kasik kullaniyorum.
Zlm Ruzgarsmummy bizde ingenio var çok güzel 3x olanından aldık biz kalınlığı falan gayet güzel ama bir iki küçük tenceresini daha alicaz
Atamom16 Ruzgarsmummy yok hayır hiç çizilme yok 2 yıldır kullanıyorum hala sapa sağlam ama dikkat ederek kullanıyorum silikon ve tahta kaşık dışında metal asla değdirmedim. Ve başıma geçenlerde şöyle bir olay geldi pilav yapmıştım misafirimlerim vardı karşılamaya geçtim kayınvalideme pilavı kapat demiştim kapatmayı unutmuş yarım saat belki daha fazla süre altı açık kalmasına rağmen pilavın dibini bile tutturmamış o yüzden aşırı memnunum dedim size. Temizliğide aşırı kolay bu arada
Keremikoo Wondermom baslarda yikarken falan cok dikkat etmemistim. simdi biraz otomatik takilirken sıkıntı oluyor. Acikcasi sabit sap daha temiz bence. Pratik olmasina pratik ama zamanla sertlesiyor o tavaya takilma kismina giren yeri elle acip oyle takip kilitlemek gerekiyor.