Balyanaakannesiii ya tam boyle bi post acmayi planladim bikac saniye icinde sizin postu gordum :) benim eltilerimin ve gorumcemin oglumdan birer yas kucuk cocuklari var. Daha dogmadan Doğu’nun (oglum) , kiyafetlerini verirsin bize gibi laflar ettiler. Emrivaki oldu yani. Halbuki ben asla verme taraftari degildim birkac acidan. Sirf boyle dedi diye eltim yeni dogum yaptiginda buyuk hurc goturdum, ama devaminda hic biseyimide vermedim. Benim ikinci coucugum olsa bir suru yeni yeni kiyafeti olmus olacak. Neden ayni masrafi cekeyimki. Zaten bebeklik caginda hersey bikac kere giyilmis oluyor. Montlar ayakkabilar bin tl ye yakinken fiyatlari hic de kimseye veremem. İkinci sebep ise ben onlari oglum buyudugunde gostermek istiyorum. Kendi cocuguna giydirmesini hatta (cok duygusal bir durum bebce) annem biixim bazi cocukluk kiyafetlerimixi saklamis gidip gidip onlara bakardim. Hosuma giderdi.