Deletedmom_27 ben iki kere kendime ve eşime alışveriş yaptım ordan gayet göründüğü gibi geliyor zaten wp arayıp konuşuyorlar sizinle öyle sipariş alıyorlar size kalmış 🤷🏻♀️ Memnuniyetleri var öne çıkanda mağazası bizim ilçede zaten uzak olduğu için gidemiyorum teyzem o mağazanın orda oturduğu için gidip canlı görüp alıyor