Babasininoglu Merhaba. Bebeğimin önceki gün gece baŞlayan ishali var. Mikrop vs bakıldı temiz hepsi rota adenovirüs amip vs yok. Viral enfeksiyon dedi dr salgın varmış. Probiyotik ve zinco surup verdi sadece iyi olmazsa serum alacakmış. Bebeğim dün iyiydi ama bu sabahtan itibaren çok halsiz uyuyor sürekli. Asla yemek yemiyor sadece beni emiyor. Normalde çok iştahlıdır. Ne yapmak gerek halsizliğine çok üzülüyorum. Deneyimli olanlar lütfen öneri bekliyorum
ElvinsMom Babasininoglu bizde aynısını yaşadık bebeğim daha 4 aylıktı, her sonuç temizdi viral enfeksiyondu geçmedi ishali, kilo vermeye başlayınca 2 gün serum taktılar hastanede kaldık, ishali biraz durdu probiyotiklere devam ettik zaman içinde düzeldi.
ElvinsMom Babasininoglu 1 hafta 10 gün kadar hep ishaldi iştahsızdı mızmızdı. Sürekli hastanedeydik en sonunda yatışını yaptılar kötüye gidince çünkü sıvı kaybı da yaşanıyor