Selam kızlar 4 aylık olmamıza 2 gün kaldı. Bizimkinin huysuzluğu hiç geçmedi sürekli mız mız en son doktor acaba alerjisi mi var dedi kakasına biraz fazla yapıyor dedi mukuslu kaka görmedim kanlı görmedim sadece yüzünde az bişi isilik oldu diyet yaptım huysuzluk geçmedi aksine sütümde azaldı. Ayrıca aşırı kusmamız var ve bu ay kilo alımımız çok az olmuş mama+meme gitmemize rağmen. Ne yapacağımı şaşırdım bu şekilde olan ve çözüm bulan arkadaşlar var mı ? Süt arttırıcı olarak solgar ve çaylar kullanıyorum ama artış olmuyor ayrıca zaten emdikçe kusuyor ne yapacağımı şaşırdım. Bu kadar kaka ve kusmaya ne yapacağımı şaşırdım.