Merhaba kızlar 3480 gram doğduk 2 gün sonra sütüm az geldiği için 3200e kadar düştük mama takviyesi başladık hemen sütünün gelmesi ile birlikte mamayı bıraktık bugün 15 günlük muayenesine sağlık ocağına geldik 3700 küsur ölçtü ebe 5 cm uzamış ama yeterli değil mama ver biraz dedi ne yapsam tecrübeli anneler bi yol gösterin