Happymamii Merhaba anneler bebeğim 25 günlük sadece açken emzik emiyor tokken emmiyor yani bu durumda emziği sevmiş mi oluyor emziği bırakmasını istemiyorum açlık dışında verdiğimde midesi bulanıyor avent emziğini aldım bu arada?
AselLina1 Happymamii Benim kızım da sevmiyor emzik öğürüyor direk. Sadece çok açken tutardı oda 1-2 dk bende pes ettim artık emziksiz devam ediyoruz hayatımıza 😂
Gokyuzumm Happymamii benim kızım hiç tutmadı her yöntemi denedim çeşit çeşit emzik aldım sevmedi sevmiyor 😅 😁
Bosvergitsin Happymamii oğlumda sadece açken alıyordu onun dışında bitek uyurken aldı şuan 11 aylık hala uyku dışında emzik istemiyor