Ozi_saris_06 Nuralp27 kac aylık bebegin kullandıgn vitaminlere dıkkat et sma kullançndk hippde hıc skntı olmadı saglık ocagndakı vıtamını ve vegaferonu verdgm gün kabızlık bdha gecmedı eczaneden aldgm da aynı oldu busefer ıkısıde vermıyorum artık lavman yapın rahatlıyacak emın olun kabızlıkdan mahvolmustu bebegım simdi iyi cok sükür bide büyüdükce sıvılı olmuyo artık
Hansmomyy Norveckizi canım ben zeytinyağı kullandığım için öyle bi sorun yaşamadım. Mama, yağ, bez, damla hepsi çok kişisel şeyler herkeste farklı etki bırakıyor tabii
Norveckizi Hansmomyy bende sabah akşam bir çay kasigu zeytinyağı veriyorum aslında Napsam mamayı mi degissem Para da boşa gitti Gerçi çocuk iyi olsun da yeter ki
Hansmomyy Norveckizi ben her mamadan sonra veriyorum bide öyle denesene kuzum. Bir de herhangi bir damla kullanıyor musun
Norveckizi Hansmomyy relamax gaz damlası sanırım Onu kullaniyoruz Biogaia ile birlikte o da probiyotik zaten Akşam da d vitamini var
Hansmomyy Norveckizi aa anladım kuzum ben biogaia ve nurse harveys kullanıyorum . Uzakta arama hiç ben dahil birçok kişinin başına gelen sana da gelmiş d vitamininden dolayı oluyor maalesef ki
Norveckizi Hansmomyy a aaa Cidden mi damla mi yapıyor 🥺 d vitamininin kabız yapmayani yok mu acaba ki ay tuh hiç aklıma gelmezdi
Hansmomyy Norveckizi kuzum birkaç kişiden de duymuştum bende de oldu. Sağlık ocağının verdiği zaten kabız yapıyor ocean markayı öneriyorlar genelde ama oda benim bebeğimde kabız yaptı maalesef ki
Hansmomyy Norveckizi ben şu anda kullanmıyorum bebeğim zaten kolik birde yeni sünnet oldu ekstradan bir de kabızlık çeksin istemiyorum biliyorum yanlış ama ne yapayım. Ocean içeriği en temiz olanı ama bilgin olsun sende işe yarar belki