Norveckizi hmm hipp kullanmadım hiç birşey diyemem ama o zamanlar benim bebeye devletin verdiği d vitamini engelliyordu kakasını yapmaya 2 gün bıraktım baktım çocuk yaptı doktora söyledim değiştirdi sizde o şekilde takip edin isterseniz her bebeğe iyi gelmiyo olabilirmiş MONOVİT D3 sağlık ocağından vermişlerdi şimdide COLODAN D3 ve BİOGAGİA bağırsak düzenleyici verildi onları kullanıyoruz