Deniiiizzzzz Kızlar , bebeğimin yürüteci var 1,2 kez bindik sanırım hiç hoşlanmadı bayb hope marka gayet güzel , kangurumuz var mamadusbayb bir kez bile kullanmadı sıfır yani beyaz sallanan ahşap beşiğimiz var hediye gelmişti yatağımız olduğu için kullanamadık ilgilenenler varsa satmayı düşünüyorum
Deniiiizzzzz BMA hepsinin fotoğrafını akşam atabilirim şu an yazlıktayız kışlık eve geçeceğim akşam atabilirim yürüteç 100 tl düşünürseniz instagramdan ekleyin beni oradan yollayabilirim
Deniiiizzzzz BMA beşikte 100 sallanan hamak beşik tarzı beyaz ahşap çok şık fakat 4 yatağımız çar evde koyacak yerim yok maalesef
BMA Deniiiizzzzz yürüte inizin markasindan baktim sallananlar var onlardan mi yoksa düzmü ve rengi ne renk
Deniiiizzzzz BMA sallanma yok pembe renk Fuşya gibi önü aksesuarlı ve müzikli kademeli güzel bir yürüteç doktor tavsiyesiyle almıştık
BMA Deniiiizzzzz bebegim erkek ya bide kirmizi bi akrabam vercekti onu bile istemedim neysr canim besigin resmini atarsan sevinirim bekliyorum mutlaka 100 dedin dimi beşiğide
Deniiiizzzzz BMA evet canım 100 . aysenasevenoktay kullanıcı adım instagramdan ekle beni akşam kışlık evden atarım çekince resimlerini
Deniiiizzzzz MelikeMila 100 tl lila renginde açık pembe yıldızları var . Akşam atabilirim resmini düşünürsen instagramdan aysenasevenoktay kullanıcı adım
Deniiiizzzzz ezehraa akşam atabilirim maalesef yazlıktayım kışlık eve akşam geçeceğim aysenasevenoktay İnstagram kullanıcı adım oradan haberleşebiliriz
Deniiiizzzzz MelikeMila yenidoğan ve 20 kg arası . Bizim fındık nefret ediyor kangurudan bir kez kullandı evin altına indik ağladı ve çıkardık bu kadar sıfır kokusu bile üzerinde yani 😂