Kiracıyız evımız yok araba var çıkars pesınat kullanmak ıstıyoruz yakınmız arabanız var çıkmaz size dedi kafamızı karştordı ama toki başvurur şartlarına hepsıne uyuyoruz araba ile ılgili bişey yazmıyor toki musterı hızmetlerı ulaşamadım size sormak istedim katılabılırmıyız sizce ?????