Kızlar doğumdan sonra bebeğime birsey olacak yalnız kalacağım yalnızlık korkusu sardı beni sürekli düşünceler içine daldım hastalandım ailelerin yanına geldim psikiyatriye gittim bana emzirdigim için passiflora şurup verdi bileniniz var mı kullanan var mı ilaç yorumlarını okudum hiç iyi bir ilaç değil diyorlar çok kararsızım