Deniz11 Anlıyorum, benim de14 aylık bir kızım var. Allahtan hayırlısı böyleymiş, sağlıkla gelsin. Esasında bakacak olursanız şu an hayatınız kısıtlı. Birkaç sene daha böyle olacak yalan yok. Yeni doğacak bebeğiniz de kısıtlayacak fakat siz zaten kısıtlısınız. İlk bebeğinizin süt bebeği hali de bitmiş olacak. Beraber büyüyecekler 😊