Merhaba kızlar bir sorum olacak kızım 5 ay 20 günlük alt damakları cok beyazlamıstı ama damaklarinda şişme falan yok bugun farkettımki üst damakları şişmiş izin vermedıgı için cekemedım fotosunu ama şişlik var sizce ılk önce üst dişmi gelıcek ilk üst dişinin gelmesi normal mi yada şiştikten kac gün sonra diş gelir yoksa alt üst ikisi birliktemi cıkacak